czwartek, 31 stycznia 2013

Siemka mendy (<--- zwrot grzecznościowy )♥ Podoba wam się mój nowy nagłówek . ?
no chce dodać pare faktów o mnie , ale nie chce dodać tego byle jak czyli w punktach tylko będzie małe opowiadanko ok. (Y) ♥

Mam powaloną rodzinkę  , ale i tak uważam że są najlepsi , mam strasznie wyszczekaną japę , kiedy
coś mi sie nie podoba , od razu mówie to prosto w twarz , Do 12 roku życia miałam słomiany zapał , kiedy coś zaczynała nigdy tego nie kończyłam , teraz na szczęście jest inaczej.
Uwielbiam zwierzęta  chce zostać weterynarzem , a jeśli mi to nie wyjdzie pójde na AWF na fizjoterapie
Nie jestem sezonowcem , nie lubie ich !!! 
Boje sie chodzić do sklepu na kromera , bo tam sprzedaje taka straszna Pani : (

N
ie lubie rywalizacji , w sumie nie wiem czemu nigdy nie lubiałam i nigdy nie będe lubić,

Jestem strasznie silna jak na swój wiek Uderzenie pięścią mojej lewej ręki to 214 , a prawej 426 : )
Nie uwierzycie , ale walić to (Y)

Chodze do kościoła co tydzien , mam dwie siostry i psa _+ tata
Szybko sie zauroczam , ale nigdy nie jestem z chłopakiem w którym sie zauroczyłam , w ciągu 14 lat miałam tylko dwóch chłopaków i jest mi z tym dobrze !
Słucham każdej muzyki opróćz metalu i disco polo .
Uwielbiam zespół Nado sguad klik do NS <---- KLIKAĆ .lece na ich koncert 8 lutego tylko nie wiem czy mnie tata puści bo będzie on od 18:00 do 22:00.
♥ Uwielbiam sweterki może też kiedyś chciałam mieszkać w Norwegi , bo tam ciągle jest zimno i mogłabym wiecznie chodzić w sweterkach : )
No odemnie to na tyle dzieki za 21 obserwatorów i wejśc duużo kocham was .
Łapcie inspiracje xoxox


















Będzie ich straaaaasznie dużo
O czym chcecie wpisy . ? 
Bay.

14 komentarzy:

Marcepanek pisze...

oo podoba mi się <3

Hatred Or Evil pisze...

Genialne *.*

thebestgirl pisze...

Świetne inspiracje <33

szczuurek pisze...

kołnieżyki *o*
A ten brzuuuuuch booooski! <3

Zaobserwowałam twojego bloga
Zapraszam na mojego i liczę na to samo jeśli ci się spodoba
http://willbefineee.blogspot.com/
Będzie mi bardzo bardzo miło!

+ LINKOWANIE DLA WSZYSTKICH NA MOIM BLOOOGU

Zuza pisze...

fajne inspiracje;)

Konkurs, do wygrania nawet bony o wartości 120zł! http://rubber-balloon.blogspot.com/2013/01/konkurs-z-mergpl.html

Unknown pisze...

Przedostatnie zdjęcie *-*
Cudowny brzuch - do takiego dąże ;d haha

szarymioczami.blogspot.com

klaja ε​їз pisze...

Świetne inspiracje *__*

Unknown pisze...

Ekstra blog;) na seriooo:) obserwuje i licze na ciebie;) to mój blog:
sweat1dimala.blogspot.com- Pozdrawiam:)

kochamnutelle pisze...

Kołnierzyki ;)

karolinssss pisze...

ja rywalizację lubię tylko na bieżni, czyli taką sportową ;d

Anonimowy pisze...

fajny blog ogólnie , ciekawy :)
A kurde twoje inspiracje są cudne , zawsze kopiuje sobie pare obrazków :)
Można? ♥

Zuza pisze...

nagłówek jest fajny:)

KA pisze...

piękne inspiracje :D

Zuza pisze...

czy możesz podać Twój e-mail w komentarzu na moim blogu? przy zgłoszeniu konkursowym zapomniałaś :)