sobota, 9 marca 2013

GÓWNO DUPA CYCKI

Siema :)
Wiem, wiem dziwny temat Postu, ale nie mam pomysłu, nie mam zdjęc, nie wiem o czym napisać, i wszystko mnie boli -.-
To chyba od tej wycieczki troszkę się przeziębiłam :(
Ale dobra trudno,szkoda.
Ogólnie co tam u was? Bo zauważyłam że zawsze wszysycy na początku Postu sie o to pytają, więc ja też !
Ogólnie to siedzę sobie pod ciepła kołderką,z kubkiem herbaty i pisze posta, zastanawiam się oczym go napisać?
No wiem, dużo strasznie osób się pytało o moje włosy, więc o nich napisze m.in o ich ich pielęgnacji itp.

Kolor- Jestem ciemną blondynką, choć tego nie widać zbytnio, większość osób mi wmawia że jesteś szatynką, ale nie, nie jestem szatynką tylko ciemną brunetką.
o
Pielęgnacja- Oj tutaj będzie dużo tego :)
Więc włosy zawsze myje wieczorem i zaczynam od szamponu :
Nie używam go długo, ale moge go pochwalić że do razu po pierwszym myciu już widać efekty włosy są miękie i głądkie a w dotyku są Boskie, czyli moge go pochwalić ,a zapach ma boski, cena ok.11 zł
Następnie Jedwab:
Jedwab mohe powiedzieć że jest świetny, ale nie do końca cięzko po nim się wołsy czesze,ale zapach ma ładny, ogólnie mogę powiedzieć że jestem z niego zadowolona. Cena ok. 18zł za opakowanie

Następnie:Maska do włosów:
Maska moge powiedzieć że jest zajebi**sta, jest ona tak samo użyteczna jak odzywka, ale pachnie bosko mlekiem, a włsy po niej są tak mięciutki że szok. Cena ok. 28zł

Następnie odżywka:
Nie mogłam nigdzie znależć jej zdjęcia,ale jest ona taka sama jak szampon tylko że mniejsza :)
Nie pieni się ani troszke,lecz włosy są po niej piękne i pachnące a tak super się rozczesują :)
Polecam szampon i dżywke razem cena ok . 11 zł

I pare mgiełek do włosów:



Używam ich zawsze po kąpieli i są świetne Polecam !
Ceny: 1 mgiełka:ok.8 zł
2 mgiełka : ok.12  zł
3 mgiełka : ok. 24 zł
4 mgiełka : ok. 16 zł
------------------------------------------------------------------------------
Kolejna sprawa jest rozdanie u Malinowej Macie Link do jej bloga : Losowanie
Do wygrania są

                                                                   Nagrody: 

                                                Top Coat Ultraviolet - Silcare 
                                                Dry Drop (wysuszacz do lakieru) w płynie -Silcare
                                                Lakier ,Garden of Colour nr.31-Silcare
                                                Lakier , Garden of Colour nr.56-Silcare
                                                Lakier , Garden of Colour nr.53-Silcare
                                               Oliwka do skórek i paznokci o zapachu kokosa-Silcare.
szczegółowe informacje :
                              

                                                                  Ważne informacje  : 

                                       Sponsorem nagród jest firma Silcare .
                                       Nagrody są nowe i nie używane .
                                        Rozdanie trwa od 07.03.13 do 23.03.13
                                        Zwycięzca zostanie ogłoszony 24.03.13 tutaj na blogu  oraz zostanie
                                        poinformowany mailowo.
                                        Zwycięzca zostanie wybrany w losowaniu .
                                        W rozdaniu mogą brać udział wszyscy .
                                        Nagrody wysyłam tylko na terenie Polski.
warunki :

                                                    Warunki udziału w rozdaniu :  

                                  Musisz  być publicznym obserwatorem mojego bloga. 1 los
                                  Musisz polubić profil Silcare na FB   
                                  Musisz poprawnie wypełnić formularz zgłoszeniowy  

No i dodaje oczywiście Malinową - http://nutellaaa-lover.blogspot.com DO BLOGROLLLA <3
Losowanie jest od '' 07.03 do 24.03 :)
powodzenia :)
'' jak by ktoś nie widział , ale nie wiem o co chodzi z tym blogrol-em to dodałam po prawej stronie -> i możecie klikać tu będą moje ulubione Blogi <3

No to tyle odemnie 3majcie się  Ala.<3

11 komentarzy:

Tina pisze...

Używam tego samego szampony i mgiełki z Jantara ;D

+ wszystkie warunki co do konkursu spełnione :)

Basia pisze...

Ja też mam maske mleczna ale innej firmy i jest genialna również

MARSON pisze...

szampon używam :)

Weronika Sternal pisze...

Obserwuję i liczę na rewanż ;*

Nika pisze...

powrotu do zdrowia

Basia pisze...

Aparat ktorym robie zdjęcia to Canon power shot pro1, stary jak świat;)

Gosiek pisze...

Używałam szamponu z Farmony, ale nie wiedziałam, że jest również mgiełka, muszę sobie zakupić :)

Unknown pisze...

Musiałam odmówić oceny twojego bloga. Zobacz dlaczego: http://wariacki-podwieczorek.blogspot.com/2013/03/011-odmowa-httpala-alaaaablogspotcom.html

Kryształowa pisze...

To w końcu jesteś ciemną blondynką czy ciemną brunetką? -.-"

Mała rada, staraj się przeczytać swój post przed opublikowaniem go. c:

Pozdrawiam,

~Kryształowa

cigarettes pisze...

historia pewnej dziewczyny, która tracąc wszystko zyskała wszystko. http://lovenothanksiprefercigarettes.blogspot.com/ Dodaj się do obserwatorów i czytaj! :)

cigarettes pisze...

historia pewnej dziewczyny, która tracąc wszystko zyskała wszystko. http://lovenothanksiprefercigarettes.blogspot.com/ Dodaj się do obserwatorów i czytaj! :)