sobota, 2 lutego 2013

Zmiana . ? Kit czy hit ♥

Hei misie . ♥
No więc tak postanowiłam , coś zmienić w swoim Blogu Ponieważ zauważyłam że robi się on coraz nudniejszy.
Chce zmienić parę rzeczy Jeśli kto jest ciekawy jaki będzie mój Nowy Blog , zapraszam do czytania : )

Wygląd :
No trudna sprawa , mam zamiar zmienić czcionkę , nagłówek zostanie , oraz wystrój Bloga , chociaż w sumie podoba mi się taki jak jest , ale mam go już długo i zapewnie dla niektórych staje sie on nudny , brzydki i byle jaki .

Posty :
No tez trudna sprawa , Postaram się je dodawać codziennie , chociaż w sumie jeśli będę dodawać codziennie , to pewnie połowa z was się znudzi moim Blogiem .
Według mnie Blog powinien być odskocznią , oraz nie tylko tym żeby codziennie dodawać wpisy , kiedy ja nawet nie mam tematu.  Czy jeśli będę dodawać posty codziennie i będą one nudne bez tematu z kitowymi zdjęciami , czy ktoś wg będzie czytał mojego bloga . ?
Zapewnie nie .!
Czyli posty nie będą dodawane codziennie , ale jak już dodam post , to konkretny i z tematem .!

Zdjęcia i Filmiki :
No jak już pisałam zdjęcia mogą być kitowate .!
Staram się dodawać różne zdjęcia i może zacznę dodawać filmiki , tylko muszę się nad tym zastanowić .!
Co do zdjęć , to Nie mam na nie pomysłu , ani nic .! Czyli mamy lipę : )
No , ale żeby was nie nudzić inspiracje będą lepsze i ciekawsze : )

Tematyka :
Jak już zauważyliście , to prawie nigdy nie mam pomysłu  na temat , lol
No własnie i w tym tkwi problem , może dacie mi w końcu jakieś tematy do zrealizowania. ?
No oczywiście jeśli nie chcecie ich tu podawać do zapraszam na Aska Klik Ask <- zapraszam
No wszystkie tematy z waszej strony zrealizuje . ♥

Wejścia itp. : 
Oczywiście dziękuje za 26 obserwatorów i za to że zawsze pod każdym postem znajduje się ponad 3 komentarze  ♥
Dziękuję również za prawie 1000 wejść. ♥
Jesteście najlepsi no i zapraszam na odwiedzanie mojego Bloga . ♥
A jeśli już jesteś na moim Blogu zostaw chociaż po sobie jakiś ślad , nawet jeśli jesteś Anonimowy :) ♥


No okej ode mnie to tyle , 3majcie się i Bay . ♥
+ łapcie Fotki tortu dla mojego taty który zrobiłam mu na Imieniny . ♥

Mój pies to prawdziwa modelka . 




23 komentarze:

MARSON pisze...

pycha ♥

Adriana Kamper pisze...

Ja dopiero ferie zaczynam 11 lutego :C ale jak najbardziej będę dodawać częściej posty <3 :)

Poppy Miau pisze...

yummy! c:
cieszę się c:

VM pisze...

nom, świetny ten tort c:
obserwujemy?

Allex pisze...

Masz śliczne oczy i włosy ♥

Anonimowy pisze...

uważam, że nie powinnaś dodawać postów codziennie, ponieważ wielu bloggerów nawet na swojego bloga codziennie nie zagląda, więc mogą za tobą nie nadążyć. co do zdjęć: im więcej zdjęć, tym przyjemniej jest oglądać. po za tym daj trochę tortu!

yummyxmuffin.blogspot.com

Abrakadabra pisze...

Podoba mi się twój blog.
Jeśli jeszcze nie wzięłaś/wziąłeś udziału w rozdaniu, które odbywa się na moim blogu to zapraszam do udziału http://podarta.blogspot.com/2013/01/styczniowa-loteria.html

tola1998 pisze...

mniam :)

karolyna pisze...

Ja mysle ze codziennie pisanie to nic zlego, nikt sie nie powinien znudzic ;)

O pisze...

tort*,*

BOOKistka pisze...

Śliczne fotki *.*. Fajny blog - jestem ciekawa zmian :) Zapraszam do mnie: http://anotherverra.blogspot.com/

Katy pisze...

świetne okulary, jesteś bardzo ładna ! :) powodzenia w blogowaniu, bo widze, że to dopiero początki :)

Inga Durajczyk pisze...

fajny blog ♥

inguskaa.blogspot.com

vieteska pisze...

ja tam osobiście sądzę, że dodawanie wpisów codziennie jest okej, sama się staram mimo że jak już szkoła się zacznie to będzie gorzej c:

vieteska pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
thebestgirl pisze...

Piesek <33
Czekam na zmiany :D

Zuza pisze...

mniam:>

Monika pisze...

Mniaam ;)

Aleksandra pisze...

Też planuje zmiane w wyglądzie bloga ;)

Fajne zdjecia :)

Jessika Chińcza pisze...

Dlaczego pedały? Bo noszą rurki?
Nie są pedałami, ale nawet jeśli by byli to chyba istnieje coś takiego jak tolerancja? -,-

imperfectly perfect pisze...

Na twoim miejscu pokombinowałabym coś z dostosowaniem szerokości, żeby blog był węższy : )

imperfectly perfect pisze...

* Masz dobre, podejście, jak ci się podoba twój blog, to go nie zmieniaj : ) .
+ tak, vansy są miętowe ;>

Anonimowy pisze...

Ubóstwiam tego twojego psa, a to zdj w tych okularach cudo ! :D