wtorek, 9 lipca 2013

Kolczyki ♥ Percing ♥

Siemaneczko♥
Po dłuższej przerwie w końcu ruszyłam dupę i postanowiłam dodać post :))
Napisze o tym jakie mam kolczyki
........................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................................
Kolczyków nie mam żadnych ogólnie nawet tych w uszach, wiem straszne etc. i wgl, jak dziewczyna w moim wieku nie ma żadnych kolczyków ? :o DZIKO :)))
Ale, ale, ale, strasznie podoba mi sie kolczyk w karku  TZW. Nape ♥
Strasznie za nim szalenie, za niedługo( jeszcze w te wakace, go sobie zrobię ! )
Najlepsze jest to że tylko przekłucie jest bolesne, a potem jeśli wszystko sie bd dobrze goić, bo wgl nie boli !



2. Kolczyk w biodrze tez strasznie mi sie podoba TZW. Hips surface
Podobno przebijanie jest też bezbolesne, ale potem zaczyna sie męka, nie można spać na brzuchu, nie wolno za mocno się smiac ETC.
A wygląda on tak :


3. Jest jeszcze jeden kolczyk który mi się strasznie podoba w uchu, niestety nie wiem jaka on nosi nazwe, a także nie wiem gdzie kupic tego typu kolczyk, nie bd się jakos rozpisywać, więc łapcie zdj. ♥


4. I to ostatni i mam Hopla na jego punkcie nazywa się Hand Percing ♥♥♥♥♥♥♥♥♥

No i to wszystko i kolczykach jakie mi sie podobają, o lakierach nie chce mi sie pisac :)
Więc to na tyle. Do następnego wpisu ♥♥♥♥

7 komentarzy:

Ronaldowa ♥ pisze...

Kolczyki są bardzo dobrą rzeczą ale niestety za to bolącą : D
Fajne zdjęcia !.

Unknown pisze...

nie lubię kolczykó :.

www.ikaczmarczyk.blogspot.com S Y L L W S O N

Daga pisze...

Fajne są kolczyki, ale trzeba zachować umiar!

splatane-sluchawki pisze...

Oj nie, to nie dla mnie. W uszach mi wystarczą :D
A przy trzecim zdjęciu jest nausznica, wydaje mi się że na allegro powinny takie być, a przekuwa się tylko normalnie ucho :D

Allex pisze...

Mi się na uchu podobają :P
Co do twojego pytania: to w czerwcu tego roku był rok ;P

Anonimowy pisze...

Ani jeden mi się z tych nie podoba xD
Najlepiej zwykłe w uchu, delikatne :)

teenagers-troubles.blogspot.com

Maja pisze...

Moja bardzo bliska przyjaciółka ma takie kolczyki Złote kulki w karku wyglądają niesamowicie <3 i mówiła że wcale nie bolało :)