poniedziałek, 28 stycznia 2013

Czeeeść Pysiaki . ♥
Jestem strasznie zadowolona , ponieważ dopiero co wróciłam z zakupów ,a chciałam upolować nerke z Nike , i jaką małą torebeczke ♥
I co kurde jak w mordę strzelił  Nerke znalazłam w Nike odrazu mi sie spodobała i torebeczka też śliczna . ♥
Najbardziej jestem zadowolona z tego że nie musiałam się włóczyć po sklepach  i szukać i szukać  tylko Paf i jest ♥
No więc byłam z Zosią  : ) Super było , Pozatym wczoraj oglądałam filmik co się dzieje ze zwierzętami zanim je zjemy lub ugotujemy : )
I zostałam wegeterianką nie wegiem .! Oczywiście juz od dawna jestem wegetarianka i troszke tam czasami tam podjadałam mięsa , ale po obejrzeniu tego filmiku  ( niestety po Angielsku ; / ) Została wegetarianką taką prawdziwą , czyli zero mięsa .!!!!!!!!!!!!
No więc w sumie to odemnie na tyle łapcie fotki co kupiłam I trzymajcie sie ;xoxox : * ♥



Jutro , albo pojutrze zrobie jakiś filmik i go dodam ok . ? (Y) ♥

24 komentarze:

aniaaxdd pisze...

No ten tego xd fajny wpis rzecz jasna, ale czy ja cie nie dodalam? XD nie ogarniam za bardzo jak sie dodaje do obserwowanych xd sprawdz dobrze czy ja cie nie mam ? XD

thebestgirl pisze...

Fajne :D

Sara pisze...

Jaki boskI naglowek ;)

imperfectly perfect pisze...

Też kilka razy myślałam nad przejściem na wegetarianizm, ale nigdy mi nie wyszło XD

Roksanaa ♥ pisze...

Śliczne te zakupy ;))
Bardzo fajny blog. :*
+Obserwuję, liczę na rewanż. ♥

life-by-roksi.blogspot.com

Marcepanek pisze...

Bardzo fajnie zapraszam do mnie :)
http://marcepan94.blogspot.com/

BERRIES pisze...

A mnie się torebeczka podoba ♥

rysiu pisze...

:)

iloveit-cathy pisze...

śliczna torebeczka :)

Anonimowy pisze...

Bardzo fajne torebki :D Pozdrawiam cieplutko i zapraszam do mnie :)

Darcia pisze...

Czekam na filmik :)

obserwuję i liczę na to samo

thebestgirl pisze...

Bardzo ładne :D

Anonimowy pisze...

@ Dziękuję kochana! :) Mogę Ci zrobić nagłówek tylko prześlij mi pare zdjęć do nagłówka i swojego e maila :)

Definiująca pisze...

przez dość długi czas byłam wegetarianką ale z powodu choroby musiałam niestety zrezygnować. Muszę jeść mięso, nad czym strasznie ubolewam. Jednak jem go jak najmniej :)
Fajna torebeczka. Co do tej odżywki to używałam jej dopiero dwa razy i nie wiele mogę jeszcze o niej powiedzieć, ta aik chyba i tak zostanie moim ulubieńcem ;)

Zuza pisze...

fajna torebka :P

Allex pisze...

różowa torebka śliczna. ♥
Zapraszam.:)

blaubeere pisze...

torebeczka super!!!! pozdrawiam

kochamnutelle pisze...

czekam na filmik

thebestgirl pisze...

Świetne <33

splatane-sluchawki pisze...

Śliczna ta torebeczka :)
Ja od jakiegoś czasu staram się ograniczyć mięso, ale trzeba pamiętać o wszystkich produktach, które dostarczą nam tego, co dawało mięso, więc to nie jest takie proste.
A szyszki można wytopić w karmelu spokojnie, też są pyszne :3

Anonimowy pisze...

@ prześlij mi swojego maila to Ci wyślę ten nagłówek :P

Weronika .♥ pisze...

Jezeli chodzi o recencje, to bedzie razem z rezenzja under 20. Mysle, ze w tym tygodniu sie pojawi, jesli zdaze. Ale juz mowie, ze jest megaa swietny.;) Polecam.;)

patrycja pisze...

torebeczka *__*

Anonimowy pisze...

Ta biała jest super <3
• • •
Opisuję tu swoje sny. W wolnej chwili zapraszam http://and-when-i-close-my-eyes.blogspot.com/