czwartek, 7 marca 2013

Ogólnie To Fajnie Jest :)

Elo,Pis,Joł
No u kurka u mnie dzisiaj Deszcz od rana leje :(
W sumie to miałam wczoraj napisać post, ale nie miałam zdjęć z wycieczki, więc nie mogłam.
No dzisiaj Ola przysłała mi 5476546543 zdjęć z naszej wycieczki, ale niektórych nie da się opublikować.
Wycieczka ogólnie to Spoko, (byliśmy w Muzeum Narodowym :'/)
No dobra strasznie nudno było, ale za to świeciło Słońce.
Wczoraj była taka cudna pogoda, niech ona trwa i nigdy się nie kończ, Bardzo to proszę!!
Ogólnie to wczoraj w Muzeum zrobiłyśmy sobie jak już pisałam 573458987789 zdjęć w windzie i w lustrach, jedyna rozrywka w tym muzeum :)

 No dzisiaj to kurka deszcz jak nie wiem co, zimno i straszna plucha, przygnębia mnie taka pogoda!
Ja chce już lato, słońce +25 , plaże itp.
Macie jakiś plany na wakacje? Ja jeszcze nie nie, ale pewnie znowu se pojade na obóz czy coś!
Boże Święty nie wiem o czym mam wam jeszcze napisać o wiem...
Zauważyłam że odkąd nie pisałam nic na Blogu, a to było baardzo długo  to teraz mało osób wchodzi na mojego Bloga, mało osób komentuje, co mam zrobić żebyście częściej tu wchodzili? Jakieś propozycje?
No także jeśli ktoś by nie zauważył to zmieniłam wystrój Bloga, ponieważ poprzedni był chyba troszkę za słodki, no postanowiłam także dodawać ciekawsze Posty i lepszą tematykę+lepsze zdjęcia, w końcu mi się telefon naprawił :) Ładowałam go zepsutą ładowarką dlatego się nie ładował (ale jestem głupia NIE WIERZE! )












Z Olą, moje ulubione :)


Moje najulubiensiejsze zdjęcie :)
No więć ode mnie to już chyba tyle , bo mi się pomysły kurka skończyły na pisanie i to na tyle .
Cześć,Hej,Pa :) Ala :*

7 komentarzy:

Tina pisze...

fajne zdjęcia ;D

blogroll to lista ulubionych-najchętniej czytanych blogów :)

Adriana Kamper pisze...

świetne zdjęcia :)

dsmkjnbh pisze...

fajny blog;3
Zaprasza serdecznie :)
Jak byś chciała dodaj do obserwowanych ;)

Anonimowy pisze...

Fajne zdjęcia :)
W Muzeum to wiadomo, że za ciekawie nie było xd
Fajnie tu u ciebie, obserwuję :)

Anonimowy pisze...

Ładne zdjęcia,ładna jesteś pozatym ten ludzi co masz z nim zdjęcia jest zajebisty:)
I no to co ubieraj się bo widze że jesteś na FB i lecimy, może tu zobaczysz komentarz,bo nie moge się do ciebie dodzwonić:(
P.G

Marcepanek pisze...

no widzę, że wycieczka się udała :)
jeszcze 4 miechy i będzie ładniutkie lato :)

Anonimowy pisze...

Ostatnie zdjęcie najlepsze xd ;D