sobota, 12 stycznia 2013

Zacząc od nowa wszytko budować . ♥

Heeei♥
Usunełam wszystkie posty , ponieważ zmieniam styl , a dokładnie w poprzednich postach było za dużo błędów i blog był zbyt monotonny i nudny :)
Okey , teraz będzie całkiem inaczej , negocjuje z tatą zakup nowej lustrzanki ponieważ moja stara ukochana się popsuła, ale nic na razie nie mam pomysłu jaka to będzie lustrzanka , oczywiście tata powiedziała jeśli na semestr  3 z Matmy to mi kupi na 100% lustrzankę , ale to niemożliwe bo teraz mam 1+ i chyba nie wyjdę na 3 , ale jeśli będę miała dwójkę to kupi mi Air max-y Juupi tak strasznie szaleje za max-ami żę to jest niemożliwe , na razie to nie wiem jaki kolor bym chciała bo tyle jest tych modeli i kolorów że to jest nie dopomyślenia :)
Hm... szkoła  o kurde takie mam straszne oceny np. rok temu z chemia miałam 5 , a teraz 3 ledwo , ledwo
i nienawidzę rano wstawać do szkoły od poniedziałku do piątku mam na 8:oo do 13:30-15:20 to jest okropne jeszcze tyle mamy zadań i występów i wgl tym podobnych żę to szok , ale całe szczęście że mam fajne osoby w klasie i fajnie sie z nimi przerwy spędza :).♥
Ok . ostatnio czyli wczoraj w piątek byłam na domówce u koleżanki OMG co to była za domówka 10 osób i wszyscy zamulali , ale momentami było ok  zdjęć nie mam  za dużo bo nikt nie chciał żeby mu je robić i tylko koleżanka robiła mi zdjęcia , ale na każdym tak okropnie wyglądam że lepiej nie pokazywać wam tych zdjęc .



w sumie domówka była udana HEHESZKY .♥
No dobrze to już wszystko na dziś łapcie pare zdjęc + udanych i szczęśliwych ferii :) ♥
Sorki nie chciało mi się obracać zdjęć i bawić się w to wszystko , ale w sumie to dobra gimnastyka szyji :)

47 komentarzy:

Jessika Chińcza pisze...

Śliczne masz włosy ;)

thebestgirl pisze...

Lustrzanka <3

Anonimowy pisze...

Też marze o lustrzance ;)
Matematyka... nie ciepie tego przedmiotu! ;)

mvrtyn4 pisze...

Hah, fajne zdjęcia. :3

Marta Sz. pisze...

Ja mam Nikona i go uwielbiam, ale i tak bym chciała go wymienić na wersję z możliwością kręcenia filmików ;)

schizofreniczna prostytutka pisze...

masz wspaniałego bloga! będzie mi miło jeśli spodoba Ci się mój i również go zaobserwujesz ;))

Anna B pisze...

Mam nadzieję, że uda Ci się wyciągnąć na trzy z matmy. :)

Fish pisze...

dziękuję pięknie <3

Anna Jażdziewska pisze...

śliczny psiaczek ;)
http://okomody.blogspot.com/
xoxo

Ronaldowa ♥ pisze...

Jesteś śliczna ; * twe włosy i jak zarówno psiak także ; *
Dziękuję za odwiedziny ; ).

tola1998 pisze...

chciałabym mieć lustrzankę :)

angie pisze...

fajny blog :]
bardzo mi sie podoba i wogole ty jestes sliczna *___*
moj blog nie jest zbyt fajny ale mysle ze ci sie spodoba :] rakteruu.blogspot.com

rysiu pisze...

ja zbieram na lustrzankę :3

Anonimowy pisze...

Ale śliczny piesek, matematyka to złoo! ;D

lol pisze...

Powodzenia <33

Unknown pisze...

Ooo ; 3 Lustrzanka ;3
Ja mam 3 z matmy < choć nie wiem jakim cudem ; d >
Ale powodzenia z nią ;3

szarymioczami.blogspot.com

Kara amai pisze...

Zawsze warto zacząć wszystko od nowa :3
Zapraszam do siebie
my-little-world-by-kara.blogspot.com

Kara amai pisze...

Zawsze warto zacząć wszystko od nowa :3
Zapraszam do siebie
my-little-world-by-kara.blogspot.com

Unknown pisze...

Musisz się starać! Na pewno Ci się uda i dostaniesz nową lustrzankę :)

Kaja Koster pisze...

super blog. masz śliczne włosy!
zapraszam do obserwowania.

Kaja Koster pisze...

dziękuję kochana.
ja również obserwuję.
zapraszam częściej <3 XOXO

tola1998 pisze...

jeśli chcesz, obserwuj :)
pozdrawiam :)

Edyta pisze...

ładne zdjecia :) Dodałam się do obserwatorów. Liczę na rewanż ♥

Tina pisze...

Jejuu O.o
Jesteś taka śliczna ! :D
włosyy ♥ zazdroszczę ! :p

Gosiek pisze...

Ale świetny pies <3

Potrzebuję pomocy! Moze ty będziesz chętna mi pomóc?
http://teenagers-troubles.blogspot.com/2013/01/poszukuje-pomocy.html#comment-form

Ronaldowa ♥ pisze...

No jasne że obserwujemy ! ♥ OKK Ja już :D Teraz Ty ♥.
Dziękuję bardzo za miłe słowa na moim blogu !.
Mi także się podoba Twój blog i zdjęcia i wpisy ; >
Pozdrawiam ciepło ♥.

Anonimowy pisze...

Cześć,chciałabym cię zaprosić na mojego vloga : http://www.youtube.com/watch?v=Wq_C52rCw54 Dopiero zaczynam więc każdy komentarz,łapka w górę i subskrypcja motywuję ♥
Zapraszam również na mojego bloga : weronikaa98.blogspot.com
+ Obserwacja za obserwację ? :) Ja już.
xoxoxo

KA pisze...

super :) ładne włosy masz :)

Zuza pisze...

lustrzaanka <3 masz śliczne włosy

GumiJagoda pisze...

w housie

MARSON pisze...

śliczne włosy ♥

hanianainfie pisze...

wuuosy <3

Mika pisze...

Śliczny pies :) Jaka to rasa ?

Magda pisze...

Fajne zdjęcia. ;D

angelika ♥ pisze...

Słodki piesek <3
Śliczne masz włosy <3

+Obserwuję, liczę na to że również się odwdzięczysz i także zaobserwujesz naszego bloga, którego prowadzę wraz z przyjaciółką ;))

wefoundfriends.blogspot.com

POZDRAWIAM SERDECZNIE / ANGELAA. ♥

Anonimowy pisze...

Szkoda,że usunęłaś posty ale powodzenia :)
Ja na szczeście jakoś na 3 wychodzę ^^

iloveit-cathy pisze...

matma to również moja zmora, na szczescie teraz jakoś daję raade ;) Ty też dasz, powodzenia :*

halftorak pisze...

Piękne włosy :)
Powodzenia!

Unknown pisze...

Też chce lustrzanke ;p

http://teenagers-troubles.blogspot.com/

Tina pisze...

komentarz do posta jest wyżej(jako Justine) ! :D

+dziękuję za koment na moim blogu .
Już obserwuję ,liczę na to samoo :)

nutellaaa-lover.blogspot.com

fruskwiatek pisze...

jak kupujesz lustrzanke to najlepiej Canona lub Nikona :D fajnie tu :3

Anonimowy pisze...

ja jestem ze swojej lustrzanki niezwykle zadowolona! polecam Ci Nikona D5100 :))

agatacia pisze...

fajnie ;d

Lissey pisze...

Śliczna jesteś :) Zyczę powodzenia <3 + zapraszam do mnie na ourloveourpassion.blogspot.com
+ Jesteś zainteresowana wspólną obserwacją blogów? :)

Zuza pisze...

przepiękne włosy <3

Ronaldowa ♥ pisze...

Zapraszam ; )

littleawesomeshygirl pisze...

ciekawe zdjęcia:)