środa, 6 lutego 2013

Losowanie - czas start ( spodnie Ombre )

Siemka kotecki ♥
No więc postanowiłam zrobić to losowanie , prae osób chciało : ) ♥
A losowanie będzie o te spodnie Ombre : )

JEŚLI CHCESZ WZIĄŚĆ UDZIAŁ W LOSOWANIU NALEZY:

♥ zaobserwować mojego Bloga
♥ Napisać czy podoba ci się ombre .?
♥ Dla czego akurat ty masz de dostać .?
No i podać swój email w komentarzu

Każdy bierze udział w losowaniu  , a ja wybiorę najlepszą i najkreatywniejszą odpowiedz . ♥
Jeśli chcesz to możesz wziąść udział , a to czemu chcesz je dostać (spodnie ) może być na jedno zdanie , a może być całym opowiadaniem . ♥
No losowanie trwa do Poniedziałku , jeśli będzie trzeba to troszke dłużej . ♥

No to na tyle ♥
Jutro będzie recenzja z Nivea , nie zdradze szczegółów .!
No to Bay .♥ Ala.

11 komentarzy:

Allex pisze...

Powodzenia wszystkim ! :)

vieteska pisze...

powinnam dostać te spodnie, bo bardzo chcę (wiem, bardzo kreatywnie). tak, podoba mi się ombre (mam w planach zrobienie sobie na włosach). chcę dostać te spodnie bo jeszcze nigdy nic nie wygrałam c: rzadko wchodzę sprawdzać skrzynkę mejlową, więc jak coś (jak wygram, a mam nadzieję że wygram) to napisz mi na priv na fejsie c: okczi? czekam na wiadomość i koniec losowania, chej.

Ród Costka pisze...

simcia <3
zgłaszam się do konkursu <3
kochciam ombree z akcentem na EE <3
bo kocham ombree i jestem magiczna <3

Poppy Miau pisze...

powodzenia c:
dzięki :))

pantera pisze...

Dodaję się do obserwatorów :)

Emma Bayliss pisze...

Inspiracje biorę z tumblr'a i weheartit.com. ^^
Wzięłabym udział, ale te spodnie raczej nie będę na mnie pasować. :c

Domqa. pisze...

zgłaszam się do konkursu !
obserwuję jako: Domqa.
Bardzo, ale to bardzo podoba mi się ombre !!
Bardzo chciałabym dostać te spodnie ponieważ bardzo mi się podobają, zawsze chciałam takie mieć i jeszcze nigdy nic nie wygrałam...
mój e-mail: best_dominika1998@gazeta.pl

fιѕтαѕzєσ pisze...

Życzę powodzenia wszystkim, którzy biorą udział :).

Ród Costka pisze...

Alcia kiedy wyniki???

Anonimowy pisze...

Cześć,chce wsiąść udział w konkursie i mam nadzieje że nie jest za późno?
Bo nie ma jeszcze wyników :)
Tak więc chce te spodnie , bo miałam raz takie,ale chciałam kopnąć kolegę i mi pękły w kroczu,nie wiem czemu ;?
poza tym miałam ombrę na włosach ale mam kazała mi to zmyć ale że to się chciało się tak szybko zmyć dostałam kare na wychodzenie z domu:)
Mam jeszcze rękawiczki Ombre ale są strasznie zimne więc w nich nie chodzę :)
No wiec to w sumie wszystko a Ombre mi się strasznie podoba i jak robiłam se kiedyś bluzkę Ombre farbami do ubrań to mi bluzkę przeżarło,A szkoda bo była naprawdę ładna i fajna:)
No masz mój email :

ciekocham31@gmail.com

A tak pozatym to jeszcze nic nie wygrałam i mam nadzieje że anonimy moga brać udział w losowaniu?
Dzieki i pa czekam na koniec :)

Aleksandra pisze...

Jako, że obserwujesz mojego bloga, chiałabym Cie poinformowac, że zmieniłam adres z create--yourself.blogspot.com na theofficialalia.blogspot.com :)