wtorek, 5 marca 2013

AIR MAX ♥

Elo mordy ♥
Więc tak  Spodnie wysłałam już do Zuzi♥
Powinny dość w Piątek :)
No dosyć!
Zostałam poproszona o zrobienie recenzji na Temat AIR MAX-ÓW♥

Kolory, modele-  Kolorów jet strasznie dużo, po prostu do wyboru do koloru, zauważyłam w sumie że chyba Max-y są Uniwersalne ponieważ w Nike u nas we Wrocławiu nie ma podziału na Damskie-Męskie, chyba to zależy do koloru, czy kolor jest bardziej damski czy męski!
Modelów też jest sporo, jakieś 5-6 ja mam osobiście 90 kocham je♥

Firma-Ogólnie firma Nike jest bardzo znana z dosyć dziwnych butów, mają setki różnych butów :)
Firma Nike z reguły tez jest dosyć droga,a le mogę powiedzieć że buty są bardzo wytrzymałe, Jesień, zima,lato czy Wiosna wytrzymują każdą pogodę :)
Moje Max-y  kosztowały ogólnie 400 zł, ale nie żałuje że je kupiłam ♥ :*

Ogólna recenzja- Moje buty Airm Max90 są cudowne , kocham je ♥
Mam je ponad pół roku, i powiem że mi się strasznie rozwaliły po boku, ale jeszcze jakoś się trzymają :)
Max-y są także dosyć ciepłe, chodziła w nich w zimie i było mi ciepło, lecz w lato noga się gotuje :(
Chronią także przed deszczem ( kałużami) wchodziłam nimi 34276643341387 razy w kałuże, chodziłam w deszczu i nie przemokły jak połowa butów!
Max-y według mnie są bardziej butami sportowymi, nie pasują np. do spódnicy czy sukienki, najlepiej pasują do legginsów!
Oczywiście wiem to ( z gwarancji na nie) że są one butami sportowymi do biegania na przełaj czy do grania w koszykówkę itp. ale i tak ja je nosze jak chce, na W-F ćwiczyłam w nich chyba ze 78989743 razy i sa bardzo wygodne do biegania, amortyzują świetnie, ale najlepsze jest to że do chodzenia w dzień są strasznie wygodne :)
Na początku Max-y mi się wgl nie podobały, ponieważ widziałam je tylko na zdj, a kiedy je zobaczyłam pierwszy na żywo, to aż mi kolana zmiękły, takie są śliczne, oczywiście dużo osób mi mówiło że Air Max-y nie są dla dziewczyn, że to są raczej MĘSKIE buty, haha haha nie !
Air Max-y strasznie mi się podobają i chce ich mieć jak najwięcej, a w tzw. Vansach raczej nie gustuje ( i to nie był hejt dla osób które noszą Vansy! )
Także dużo osób pytało, dlaczego Max-y maja po bokach powietrze w podeszwie ( nie wiem dokładnie jak to się nazywa) wiecie co...... w sumie to nie wiem >.<
No odemnie to tyle na dzisiaj ♥
Macie jeszcze tu 87945785978097897893897534 zdjęć Max-ów które mi się podobają i chciałabym je mieć, ale moja miłością także są Jordany  również z Nike ♥











♥ UWIELBIAM JE




mam takie max-y i uwielbiam 












No to 3majcie się . Ala♥

3 komentarze:

Unknown pisze...

Kocham air max <3 chcę sobie własnie kupić na wiosnę ^^ trochę drogie są, no ale czego się nie robi dla mody :D swietne te miętowe <3

Anonimowy pisze...

Air maxy są świetne <3

Czarownica pisze...

super buty!