niedziela, 21 kwietnia 2013

wszystko od nowa i naraz!!!!

cześc ♥
No więc tak zacznę od:

Przepraszam, za tak długą nieobecność! która jest spowodowana przeciążeniem ze szkoły i ze strony nauki+ treningi ( już chyba nie )  postaram się to nadrobić codziennymi lub prawie codziennymi postami  ♥♥♥ Amen.


No przeprosiny napisane wszystko ok (Y), nie wiem co napisać w sumie, tyle czasu tu nie pisałam że
myślałam że zapomnę jak się pisze posty, ale wszystko jest  ok.
No najpierw napisze co się działo kiedy nic nie pisałam!
Ogólnie to w sumie ok Byłam na urodzinach u koleżanki (Natalii) Kupiłam jej bluzkę parę słodyczy i naszyjnik bdb ładny prezent ! W szkole, w szkole bardzo ciężko z tym że jest już prawie koniec roku i muszę poprawiać oceny, ale spokojnie dam rade :D
No nie wiem czy wam wspominałam, ale byłam na koncercie Nado Squad, nooo myślałam że będzie lepiej, ale w sumie tez było ok  :D
Ogólnie to nie wiem co mam napisać, może to że nie chce mi się już trenować Tkd? Ogólnie to chciałam trenować, ale nie ma sekcji  Tkd w Moim klubie, a do innego nie chcę się przenieść, nie ma takiej opcji!!!!
Poza tym wczoraj dzień spędzony bardzo miło z Olcią♥ LoFFki Ola ♥
No zaliczyłyśmy pasaż, troszkę się poszwendałysmy ogólnie po mieście trochę, no nic nie ma co gadać w sumie :D
Aha, zapomniałabym zamówiłam sobie sweterek na tablica.pl 
i już drugi tydzień czekam, kiedy mi go przyślą.... Boże nienawidze Poczty Polskiej !!!!!!!!!!!!!!
No więc w sumie to na tyle xDDDD
No trzymajcie się i do następnego wpisu! ♥♥ :D





10 komentarzy:

O pisze...

o jaa. też mam takie szczęście, że zamówienia przychodzą mi po paru tyg -.-

In my Dreams pisze...

Ja ostatnio Leginsy dostałam po 5 tygodniach.: ( Ale doszły.< 3
Jakie śliczne zdjęcia.*.*
Obserwujemy ? Czekam na odpowiedź.; *
POZDRAWIAM ! : *

Mode Moi Sell pisze...

fajne zdjęcia;)

Dziewczyna supermena ♥ pisze...

też nie nawidze tych wysyłek, okropność -,-

obserwuje : *

Marcysia. pisze...

śliczne fotki!

Ronaldowa ♥ pisze...

Świetna piosenka ♥
Śliczne zdjęcia ! : )

Marcepanek pisze...

Jejku jakże się cieszę, że wróciłaś ! <3 Poczta ? Chyba się nie wypowiem na ten temat. Lepiej dopłacić kurierowi ;) Pozdrawiam Cię serdecznie i zapraszam do mnie ;)
http://marcepan94.blogspot.com/

natala45 pisze...

świetne zdjęcia ;p
zapraszam do mnie : dreamsforeverx.blogspot.com

Marcepanek pisze...

Zostałaś nominowana do Liebster Award przeze mnie! Dowiesz się więcej tutaj: http://marcepan94.blogspot.com/2013/05/liebster-award.html
Pozdrawiam :)

Unknown pisze...

Świetny sweterek :) A zdjęcia bardzo pozytywne ! :D