niedziela, 27 stycznia 2013

Siemka Ziąą..♥
Jak u was leci . ? U mnie jest bardzo bardzo zajebiście , Ferie Pełen czilałcik . ♥
Kładę się spać o 2:oo  wstaje o 13:oo Żyć nie umierać : ) HEHESZKY ♥
No w sumie nie mam o czym napisać , bo jakoś nic teraz nie robię , Ooo.. zamówiłam sweterek przez internet , czekam aż mi przyjdzie ten poprzedni już przyszedł , jak znajdę ładowarkę od aparatu to wam go pokaże OŁKEJ . ?♥
Dzisiaj nie będę robić postów o szacunku i takich tam , chociaż zauważyłam że maja one popularność : )
Ja już w sumie napisałam wszystko co miałam napisać o rożnych osobach i takie tam xDD
Ogólnie to wstałam dzisiaj o 13:oo zjadłam śniadanie . wyszłam psem , i jeszcze muszę napisać piosenka dla nado squad , wiecie coś w stylu Rap ♥ , ale nic mi do głowy totalnie nie przychodzi , ale ok. (Y)
No więc tak Łapcie ich stronkę na fb . http://www.facebook.com/NadoSquad?fref=ts
Świetni są ♥ Jeśli macie jakieś pomysły na piosenka to pisz w komentarzu , byłabym bardzo wdzięczna ♥
No i pamiętajcie jeśli będzie 600 wejść  To robię jakiś Filmik czy coś ♥
No i łapcie moje fotki to tyle na dziś Bay.♥ xoxoxox : *




3 komentarze:

Zuza pisze...

jeśli od tego zależy przyszłość Twojego bloga to uwierz mi jest.

Anonimowy pisze...

Boże ten pies jest tak śliczny *,*

Unknown pisze...

fajny blog zapraszm http://przyjaciele-i-ja-pr.blogspot.com/