niedziela, 13 stycznia 2013

Zima , nie taka zła . ♥ xoxo


cześć siemka .♥
co tam u was  . ? U mnie jakoś leci .  Sobota była udana  , chociarz w niedziele zawsze prawie jest nudno , włąsnie wróciłam ze spaceru z moim psem , matko boska ile śniegu napadało , mam go aż po kostki , ale wcale nie jest zimno , ( całe szczęście ) , w sumie mojemu psu pasuje ten śnieg i takie zimno O  . o

No więc dzisiaj wpis bez żadnego głębszego  tematu , bo nie mam na nic pomysłu , oprócz tego że mój psiak sobie łapkę rozciął :/
No więc za niedługo ferie  , jak je spędzicie , ja w sumie to nie wiem, możliwe że bd siedzieć w domu , albo na obóz pojadę , Nooo więc dzisiaj jeszcze była u mnie Zosia , haha uwielbiam jak przychodzi do mnie zawsze się wtedy śmiejemy robimy zdjęcia i takie tam Najgorsze co to , to że jutro musimy iść do szkoły , eh.. najgorsze to że jutro mam od 8:oo  -  14:25 i mam matematykę ,  ale mam luz z  ocenami bo pani od matematyki  jest moją wychowawczynią i trochę mi ubliża z ocenami , bo szczerze mówiąc z matematyki , jestem strasznym idiotą :) ♥ Ołkej to łapcie jeszcze parę zdjęc które zrobiła mi Zośka. ♥ ( przepraszam za słaba jakość zdjęć  , ale robię je telefonem  bo jak wcześniej pisałam to moja lustrzanka jeszcze nie została kupiona : /)  Ołkej to papa ♥ xoxoxox :*



ps . umie ktoś zrobić nagłowek . ? Jeśli tak , i jeśli kto ma ochote to może mi pomóc go zrobić , Była bym baaardzo wdzięczna . <3

Brak komentarzy: