wtorek, 5 lutego 2013

ZAKUPY , yEEEAAA ♥

Hej , Joł ♥
Siemka , no więc tak zacznę od razu  , bez przedłużania  : )
Była dzisiaj na zakupach , i  miałam kupić więcej rzeczy , ale niestety , nic mi sie nie podobało .!
+ zaopatrzyłam się w Błyszczyk . ♥
W sumie to laatałam po sklepach jak oszalała .!
Miałam sobie coś innego kupić , ale wyszło jak wyszło i kupiłam sobie parę ubrań które pasują do wszystkiego : )!
No więc tak u mnie śnieg już stopniał , ale nawet słoneczko widać , ale ciągle jest zimno -,-
Na szczęście nie mamy tzw. Pluchy : )
No ogólnie to za 4 dni szkoła Buu..... i 8 lutego Nado Squad , wszystko jest jak na najlepszej drodze żeby pojechała na ich koncert .♥
Tata prawie przekupiony hihihihi : )
A jak podobał wam się filmik czy nie za bardzo . ?  ; \ : ) ;?
Jezus ta zima tak mnie męczy , ja chce już wakacje , Holiday , kanikuły , czy jak to sie tam mówi !?
No więc bez przedłużania łapcie parę fotek co kupiłam .
Aha nigdy wam nie wspomniałam że kiedyś zrobiłam sobie spodnie Ombre . ?
No zastanawiam się czy nie zrobić losowania , na Blogu o nie . ?

Bo ja w nich nie chodzę , może komuś innemu się przydadzą :)


Moja twarz żebyście nie zapomnieli jak wyglądam : ) haha


To te spodnie . chcecie o nie losowanie  ?



To Bay . ♥
Do następnego . ♥♥♥

15 komentarzy:

Darcia pisze...

Możesz zrobić to losowanie :>

Marcepanek pisze...

Losowanie możesz zrobić. Ja i tak nie wezmę udziału, bo w 100% jestem pewna, że w nie nie wejdę ;)
Filmik fajowy ! :)

Monika pisze...

świetne ;)

MARSON pisze...

spodnie ♥

Emma Bayliss pisze...

Świetne te spodnie. ^^

Definiująca pisze...

pewnie dziewczyny będą chciały te losowanie ;)
po cichu właśnie liczę na poprawę stanu włosów przede wszystkim ;)

Katz pisze...

Możesz zrobić losowanie :)

Katy pisze...

spodnie rewelka :) !

thebestgirl pisze...

Fajne :> chętnie bym takie chciała :>

splatane-sluchawki pisze...

Fajne zakupy ;)

Pooozytywna pisze...

świetne spodnie *.*
Obserwuję ;3

Mayy ;> pisze...

Fajne ubrania ;*

Unknown pisze...

Widzę że zakupy się udały.
Obserwuję i będę wpadać częściej.
http://mahiszka1234.blogspot.com/ liczę że zaobserwujesz. :D

Unknown pisze...
Ten komentarz został usunięty przez autora.
Unknown pisze...

Spodnie są cudne !!
Obserwujemy?