niedziela, 13 stycznia 2013

Przedstawienie . ♥

Cześć , hi , Joł .♥
Witam ponownie , wcześniej się nie przedstawiłam prawda , w żądnych Poście nie było o mnie , ani czym sie zajmuje , ani nica takiego Prawda . ? Noo , a wiec teraz wam troszke o mnie opowiem Ołkej .♥
To weżcie kubek herbaty i coś do przegryzienia bo to będzie dłuuugi wpis .
A wiec tak Urodziłam się 12. Października .1998r. Z czego wynika mam 14, rocznikowo 15 lat .
Narazie się uczę , chodzę do Gimnazjum nr . 24 we Wrocławiu do klasy z rozszerzonym angielskim . 
Mam dwie siostry Kamile i Monikę , Kamila straszą 19 lat . Monika młodsza 18 lat , czyli jak widać jestem młodym wyrzutkiem :) Ale to nic , Mieszkam z tata i siostrami . Mam psa jak już wspominałam , A pies nazywa się Tola .Mój styl to bardziej Elegancko-wizytowo chodziarz nie ukrywam , jak kiedyś miała różne style byłam Hipsterką , ziomeczkiem , Oldschoolem i takimi tam różnymi , słuchałam rapu , jakiś kurcze Chopinów i tym podobne  , lecz teraz juz wiek kim chce być jestem elegancka  słucham rapu nie przejmuje sie tym co inni o mnie myśla , bo chyba życie jest na to za krótkie prawda . ?
Jasne kocham zwierzęta , czasami lubię potańczyć , ale tyko przed lustrem , śpiewam ( hahahah ), ale tylko w wannie . : )
W szkole mam dużo znajomych  ogólnie trudno jest mi zawierać znajomości , ponieważ jestem bardzo nieśmiała , ale jak ktoś juz do mnie podejdzie i zacznie temat zaczynam się wkręcać i potrafie sie dogadać z innymi . ♥
Oczywiście trenuje TaeKwonDo WTF . ♥ Juz jakieś dobre 4-5 lat , miałąm przerwe  z powodu wypadku  ale mniejsza o to xD Ciągnie mnie do Boksu  , Kickoboxingu i tym podobnych sztuk walki , jestem strasznie zadziorna i pyskata , ale to chyba nei jest zła cecha TYLKO śmiały chrakter . i oczywiśćie jeśli coś mi sie nie spodoba mówie to prosto w twarz , dla tego mam duuużo wrogów ♥
No i to na tyle łapcie parę Fotek . ♥xoxoxox : *

Ni jestem idealna , bo przecież nikt nie jest ♥

J ♥ my sister

2 komentarze:

thebestgirl pisze...

Ale piękny piesio :>

Silence pisze...

Ale masz słodkiego psiaka <333333
Śliczne zdjęcia :)