sobota, 26 stycznia 2013

Drogie czytelniczki / czytelnicy ♥
Jeśli będzie 600 wejśc zrobie jakiś filmik okey .?+ najlepszy zespól dopiero co zaczynają , ale są zajebiści , lajakac i takie tam http://www.facebook.com/NadoSquad?ref=ts&fref=ts
Chciałam was poinformować o tym że kurde komentarze typu , Ale zgapiara , od wszystkich odgapia nie potrafi sama coś wymyślic , i ma nudny blog  Od razu będą usuwane.!!!
Co wy myślicie że ja mając 14 lat będe czytała te komentarze i nie będe płakała Pff.. czasami przyznam sie puszczają mi nerwy i wyzywam anonimy  ale tylko przez komputer. : /
Oczywiście druga sprawa , co was to obchodzi jak wyglądam , jak sie ubieram i ile waże . ?
Hhahahah gówno. Wiem może nie jest najchudsza i najpiękniejsza  ale w pełni akceptuje się taką jaka jestem i nie chce nic zmieniać , oczywiście parę osób mi pisało że mam grube nogi .... Czasami jednak lepiej jest sie zastanowić zanim coś napiszesz , może mam grube nogi od tego ze trenuje Taekwondo .? zapewne tak jeśli na treningach mamy wytrzymałość i z maty schodzę na kolanach , bo tak jestem zmęczona , a nogi odmawiają mi posłuszeństwa  , a moje mięśnie to już nie wspomnę , może od tego nie mam grube  lecz umięśnione nogi .!
Kolejna sprawa Duże piersi  nie obchodzi mnie że piszecie w komentarzach Jezus Maria , ale masz duże cycki , daj dotknąć czy coś w tym stylu , jest też parę osób które mnie przez to hejtują , ale to niestety nie moja wina , prawda . ? To chyba jednak znowu geny  dają po sobie znać .!!!!
Muzyka , kolejna sprawa co was to obchodzi czego słucham ja muzyki słucham dla siebie żeby sie Wyczilałtować i uspokojić , rozumiem gdybym byłą sezonowcem  .!
Ale chyba jednak nim nie jestem jeśli słucham jakiejś muzyki , lub zespołu to będe ich słuchać , aż do końca życia.
Włosy , tak wiem nie zawsze rozczesane, ładnie uczesane itp. Ale jeśli nie mam jakiegoś za przeproszeniem gówna na głowie to chyba nie ma się o co czepiać . ?
Czasem połowa z was myśli sobie że jeśli mam 38 cm długości to jest je tak łatwo rozczesywać . ?/ Hahahahaha nie .! Zapuście sobie włosy czyście  je tak codziennie wieczorem . ŻYCZE SZCZĘŚCIA
PS .WASZA KRYTYKA MNIE NIE TYKA , NIE BOLI ... TYLKO PIERDOLI . !
No więc tak z tego co mi sie nie podoba to już na tyle teraz sprawy ogólne. ♥
No , mam już mam ferie ♥ SOŁ SŁIIIT ♥ czyli całe 2 tygodnie  nic nie robienia . ♥
Nigdzie nie wyjeżdżam chyba że , pojade w góry na narty czy cos : )
Nie lubie jeździć na nartach , bo zawsze każa mi iść na oślą łączkę hihihihi ♥
No więc mój plan na ferie Wstać , zjeść coś ,wyjść z psem , iść spać No i to chyba tyle . ♥
Jeszcze tylko wyjde z psem i czilałt  .♥
Chciałam dodać jakieś zdjęcia ,ale nic nie mam kręce sie z aparatem po domu i nic , żądnego pomysłu na zdjęcia , dzisiaj wbija do mnie koleżanka , może coś wymyślimy :) ♥
No moge dodać wam pare inspiracji ok . ? : )
Bay. ♥











b

4 komentarze:

Bazia pisze...

Nie przejmuj się tą krytyką, zwłaszcza że nie jest prawdziwa. Fajne inspiracje :)

MARSON pisze...

fajne inspiracje :)

Zuza pisze...

dobre inspiracje;)

rysiu pisze...

fajne zdjęcia :)