wtorek, 15 stycznia 2013

Mój słodziak. ♥.♥

Czeeść . ♥
No więc tak dzisiaj nie będzie moich zdjęć , tylko opowiem wam o moim piesku ok. :)
To tak Wabi się Tola może troszkę ludzkie  imię ale ok ,  bo Tola jest normalnie naaajj ♥ naaj ♥ ,
Dostałam ją 5 Grudnia 2011 rok z czego wynika że ma 1 rok i parę tygodni , no i oczywiście to mój pies .♥
No oczywiście jest ona tylko moim psem , miałam przed nią wiele , wiele innych psów , ale nie myślałam że tak bardzo ją  pokocham , poprzedni pies miał na imię Mia i był moim najlepszym psem po tym jak ona zdechła nie myślałam że pokocham jakiegoś psa tak samo jak ją  , a tu kurde  taka niespodzianka   , jestem taką szczęściarą że trafił mi się taki super pies ♥
Największy problem jest z jej kolorem futra nikt nie wiem jaki to kolor , kurcze nawet weterynarz xD
No w sumie to na tyle chyba o niej mogę dodać tylko żę jest naaaj naaajlepszym psem na świecie . ♥ xoxoxo : *
No i łapcie pare fotek mojego slodziaczka . ♥
No i ja spadam na trening papa 3majcie sie . ♥ xoxoxoxo : *



PS. Hahahah jeśli myślicie że wasze hejty mnie zniszczą , to jesteście w dużym błędzie.
Wasza krytyka mnie nie tyka , nie boli Tylko PIERDOLI ..


3 komentarze:

thebestgirl pisze...

Ale śliczny, słodki, miodzio :> psiak ;p


Wiem, że możesz to odebrać za SPAM, ale proszę:
Mniej serce i pomóż ZWIERZAKOM, one cię potrzebują, proszę WEJDŹ:
http://natolatekswiat.blogspot.com/2013/01/pomoz-okaz-serce.html

Anonimowy pisze...

Ojejku *,* Jaki śliczny <3

Tina pisze...

przesłodkii ! :D ♥

zapraszam :)
nutellaaa-lover.blogspot.com
obserwuję , liczę na to samoo :D