wtorek, 22 stycznia 2013

XXI w - nie znasz , ale oceniasz.

Cześć ♥
Post z tematem , a dokładnie z obgadywaniem itp
XXI wiek , mial być wiekiem pokoju szacunku do siebie  dobroci i zaufania , a jednak co jest zamiast tego?
Zazdrość , kłamstwo , nienawiść , obgadywanie.
Znam dużo osób które przymnie udają że są milutkie i najlepsze forever i odgadują kogoś innego, a idą do tej innej osoby i gadają na mnie -,-
Nie rozumiem takich osób , mam jedną dziewczynę w klasie Ole. J strasznie jej nie lubię , ale nie jestem osobą która lubi mieć konflikty akurat z osobami z klasy więc siedzę cicho.
Generalnie wkurzają mnie takie osoby które wiem że mnie obgadują , nawet czasami perfidnie to słysze , a boją mi sie to powiedzieć w twarz hahahaha co to jest ?
Kurcze taki z niego / niej kozak , odgaduje , a nie potrafi powiedzieć tego w twarz ? szczerze mówiąc leje na takie osoby.!!!!

Nienawidzę także takich osób które mówią w szkole że O jezu nic nie umiem na sprawdzian , mama mnie w domu zbije będe miała kare itp. Przychodzi co do czego , oddanie sprawdzianów , a tutaj laska która mówiła że nic nie umie dostaje 4 lub 5 . Co to ma być . ?

Lub najgorszym problemem który mnie wnerwia u mnie w szkole jest przylizywanie się , mam w szkole elitę osób które są Naajjj naj , no i wszyscy chcą się z nimi kolegować i wgl. A robią to za cenę innych czyli . jeżdżą wszystkich na około udają żę są naj w szkole i myślą że Elitka szkoły ich wielbi za to że pojadą kogoś innego hahahha.. NIE.!!

Wnerwia mnie też to gdy ktoś obgaduje kogoś za jego ubiór , co to ma być , czy wy myślicie że każdy ma full kasy żeby kupować sobie spodnie za 500 zł buty za 2 miliony i sweterek za 300 zł . ?
Chyba nie każdy , ale nikt nie zwraca uwagi na charakter tylko na wygląd .
Sama mam dużo znajomych co nie ubierają się najlepiej , a są najlepsi i bardzo ich lubie .♥

Grzeczność , czy tylko mnie w szkole  denerwuje  jak niektóre osoby żeby być naaj , naj ida zapalić papierosa do toalety gdzie na korytarzu stoi 5 nauczycieli . ?
Hahahaha bo co  bo jak mnie złapią będę najlepszy i wszyscy będą mnie lubić , kurcze będę najlepszy.
A większość osób patrzy na takie  osoby z żalem , Boże to jest po prostu żałosne jak oni tak robią i cwaniakują : //

Nie trawie też tego gdy ktoś jeździ drugą osobę tylko dla tego że jest gruba , hahaha , a nie pomyśleliście że to może geny jakieś czy cos ?
Sama kurcze najchudsza  nie jestem i wiem jaki to problem chociaż ze znalezieniem spodni , a jeśli jeszcze na dodatek jeździcie to ma ona większe kompleksy chociaż z wyborem tych jebanych spodni .
Więc czasami uważajcie jak i do kogo się odzywacie . ! Bo jedno słowo za dużo może komuś zniszczyć całe życie.

Dziękuję tym co przeczytali ten post  , troche długi , ale może komuś przemówi do rozsądku.
DZIĘKUJĘ.
No okej odemnie to na tyle dzisiaj , Dostała komentarz abym pokazała swoją walke , a że nie mam jej w jednym filmiku do każdego postu będę dodawać po jednym filmie ok . ? I możecie pisać w komentarzach czy wygram czy nie xDD`
Jołczi ♥


PS. DAJCIE LUB POMÓŻCIE W WYMYŚLENIU TEMATU NA POST PLIS . <3




11 komentarzy:

lol pisze...

Ja jak mówię, że umiem to ledwo 3 dostaje, a czasem jest jeszcze słabiej, a jak mówię, że nie umiem to dostaje przeważnie 4,5,6, więc staram się mówić że się uczyłam, ale nie wiem czy się nauczyłam ;p

Emma Bayliss pisze...

Znam parę takich osób.

kochamnutelle pisze...

wiem oś o tym

Zuza pisze...

obgadywanie to najczęściej tyczy się dziewczyn :P też tego nie lubię

Unknown pisze...

U mnie w klasie jest masa takich dziewczyn . I mam jedną grubszą dziewczynę i nie traktuje jej jak wyrzutek . Ona ma takie geny i nic na to nie poradzę . A osoby które jadę sobie po niej jak po szmacie (przepraszam za wyrażenie ) to są puste lale, najczęściej .
Uważam , że nie powinno oceniać się ludzi każdy jest jaki jest . Masz racje nie każdego stać na markowe rzeczy . I ja z tego problemu nie robię. Liczy się to jaką się jest osobą .
No nie ?

Unknown pisze...

Obgadywanie to bardziej u dziewczyn,wiem cos o tym ;] zapraszam

Anonimowy pisze...

Tak, uczysz się na 5, umiesz na 4, piszesz na 3, spodziewasz się 2, dostajesz 1 ;P
Fajna ta walka :D

Unknown pisze...

Blog super +
obserwuję i liczę na rewanż
zapraszam na mojego bloga :D
http://moiezyciemujswiat.blogspot.com/

Allex pisze...

Skad ja to znam .:D
Zapraszam.:)

aniaaxdd pisze...

Swietna notka !
Czytajac ja mialam wrazenie, ze to moje zdanie, bo serio uwazam podobnie.

Fajnie mozna sie ubrac nie majac duzo kasy. Juz mnie wkurza jak pol miasta chodzi w takich samych kurtkach, bo z CROPPA albo cos ;)
Dodatkowo widze, ze trenujesz cos, nie znam sie dokladnie- super.

No i wyglad bloga b. mi sie podoba :)

Ps. u mnie reaktywacja, milo byloby, gdybys zajrzala :) Nie zmuszam ! :))
POZDRAWIAM :*

Anonimowy pisze...

Może BFF tag ? :)